Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Inicio
Acerca de
Sobre la revista
Equipo editorial
Indizaciones
Contacto
Current
Archivos
Política Editorial
Normas para autores
Normas de evaluación
Normas éticas
Políticas de acceso abierto
Política de archivo
Convocatorias
Envío de trabajos
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 1 (2024): Revista de Investigación Valor Agregado
Vol. 11 No. 1 (2024): Revista de Investigación Valor Agregado
Published:
2024-12-06
Artículos Originales
Coaching in job performance in a transport company: Case study in Ate, 2023
Natalia Paola De la Cerna Ormeño, Yovaly Mayely Panduro Vega, Luis Ángel Rodríguez Díaz, Alessandra Heyli Romero Gutiérrez , Dayana Belen Salcedo Santos , Juan Máximo Santa Cruz Carhuamaca
1 - 16
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Service quality and customer satisfaction in a bakery in the Eastern Cone of Lima, 2023
Yadira Anabela Montenegro Piedra, Rosa Elena Quispe Vilcapuma, Luis Eddie Cotacallapa Subia
17 - 34
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Management by competencies and work performance in the collaborators of the Panamanian Adventist Union 2023
Yon Isau Ticona Mamani, Julio Samuel Torres-Miranda
35 - 45
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Social networks as a communication channel and tool to establish relationships with customers
Cristopher Ramirez-Chavez, Roque Juan Espinoza Casco, Roberto Macha-Huamán
46 - 55
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Relational marketing and brand loyalty in supermarkets in the Santa Clara District, Lima, 2024
Janeri Milagros Begazo Torrico, Julissa Kristel Ayón Esacalante, Yessica Erazo-Ordoñez
56 - 69
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Artículos Teóricos
Financial culture and its influence on the entrepreneurial capacity of fourth and fifth year students of the Professional School of Administration of the Peruvian Union University, Lima 2023
Matthews Josias Hancco Pantoja, Jesús Fernando Bejarano Auqui
70 - 80
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
The link between Green Marketing and Corporate Social Responsibility in companies: Sustainable strategies for business success
María Fernanda Román Huanay, Ivo Pedro González Junior
81 - 88
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
The impact of artificial intelligence on digital marketing in the MSMEs of Los Olivos, Lima 2024
Leonardo Jhonny Segura Montañez, Jazmin Leonela Mamani Perez, Michael Rodrigo Malca Gonzalez, Jesús Fernando Bejarano Auqui
89 - 102
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
visitas